Menu Close

Strategija online komunikacije za Toster bar

Strategija online komunikacije za Toster bar

TOSTER BAR je prvi i najveći lokalni street food brend u Novom Sadu. Sredinom 2020. godine, u jeku pandemije, omiljeni burgeri Novosađana našli su se na novoj adresi. Novootvoreni restoran bio je svojevrstan izazov, jer je pored nove lokacije TOSTER BAR prošao i kroz vizuelno rebrendiranje.

Šta je bio naš zadatak?

Naš zadatak bio je razvijanje strategije online komunikacije koja će postaviti čvrste temelje, definisati pravce i predstaviti TOSTER novoj publici, na načine i taktike uz koje neće izgubiti svoju staru ekipu gurmana. Izazov je bio uskladiti sve ove nove elemente u jedinstvenu strategiju koja će istovremeno iskoristiti potencijal novog prostora, ne zanemarujući pritom staru lokaciju koja je i dalje ostala aktuelna.

Krenuli smo od detaljne analize i u saradnji sa klijentom postavili ciljeve, definisali ciljnu publiku i usaglasili strateški pristup: TOSTER je više od burgera – to je mesto gde se dobro jede i glasno šali, stecište različitih ljudi koji su gladni za gurmanlukom, domaćinskom atmosferom, kvalitetom, znanjem o burger kulturi.

Definisali smo ton i stil komunikacije, zajedno sa ključnim porukama koje želimo da prenesemo, a autentičan ton komunikacije po kom je TOSTER prepoznatljiv, prilagodili smo različitim ciljnim grupama.

Nakon toga, odabrali smo odgovarajuće kanale komunikacije i preporučili vrste sadržaja koji bi se na njima plasirali. U praksi, ovo je podrazumevalo ne samo predstavljanje nove lokacije i promociju burgera, već i predstavljanje druge alternativne ponude, kao i jasno komuniciranje ključnih poruka kojima prenosimo filozofiju brenda, ali i edukujemo ciljnu grupu o street food- kulturi.

Novi website i prilagođen vizuelni pravac

Imajući u vidu postavljene ciljeve, kreiran je novi website, na kojem su iskomunicirane pojedinosti u vezi poslovanja, na novi način, usklađen sa strategijom kako u komunikacionom, tako i vizuelnom i tehničkom smislu.

 

 

Tokom ovog procesa sakupili smo sve vizuelne elemente koje je TOSTER do tada koristio, napravili selekciju i sublimirali ih u jedan pročišćeni i jasan vizuelni pravac, sa ciljem postizanja usaglašene vizuelne komunikacije na svim kanalima, bilo da je reč o offline ili online komunikaciji.

 

Kao rezultat primene nove strategije, korisnicima smo pružili potpuno usaglašeno iskustvo brenda – od trenutka kada prvi put posete website ili uoče post na društvenim mrežama, odnoso posete TOSTER i istražuju meni koji ih dočeka na stolu. Zato, kada jednom čujete za TOSTER, sigurno ga nećete zaboraviti. 😉

 

Ukoliko vi imate bilo kakve nedoumice u vezi sa strateškim usmerenjem vašeg poslovanja ili niste sigurni koja vrsta strategije vam je potrebna, slobodno nas kontaktirajte i sigurni smo da ćemo zajedno doći do rešenja.

Leave a Reply

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *